Leuk weerzien van Bermuda - Reisverslag uit Bermuda Islands, Bermuda van Bram en Anja Bruinse Walraven - WaarBenJij.nu Leuk weerzien van Bermuda - Reisverslag uit Bermuda Islands, Bermuda van Bram en Anja Bruinse Walraven - WaarBenJij.nu

Leuk weerzien van Bermuda

Blijf op de hoogte en volg Bram en Anja

21 Mei 2013 | Bermuda, Bermuda Islands

Hi hi,
Het eerste wat ons opvalt zijn de gebreide lantarenpalen en bomen in het centrum van St George. Het internetcafé is gauw gevonden en de cappuccino smaakt best, maar de prijs is hoog. Alles is erg duur hier trouwens. Gelukkig wisten we dat nog van de vorige keer en hebben we goed ingeslagen in Amerika. Verse spullen zullen we wel moeten kopen, want die kun je niet voor maanden meenemen. De omgeving en de temperaturen zijn daarentegen heerlijk en de mensen super vriendelijk. En we ontmoeten veel leuke medezeilers, dat maakt alles goed.
De 2e nacht komt er een front over, we liggen aan de hoge wal en slapen redelijk goed. De dag erop verhuizen we naar een ankerplekje dichterbij het dorp. Nu hoeven we maar een klein stukje naar de wal te varen met de bijboot.
We maken leuke wandelingen en klussen wat aan de boot en nu is er al meer dan een week om. We houden het weer goed in de gaten en wordt met anderen besproken. Maandag middag zijn we vertrokken richting Azoren. Na eerst een telefoontje naar Nederland, om te horen hoe het met mijn vader gaat.
Het verhaal krijgen we niet op de site. Hopelijk lukt het Paul. De foto's staan bij het vorige verhaal. Dat lukte wel stom genoeg.
Groet B en A

• 21 Mei 2013 - 22:00

Willy:

Hai liefies

Ik hoop dat jullie een goede overtocht naar de Azoren hebben, zonder waterhoos, maar met wel genoeg wind. Het wordt zo wel een andere terugreis dan verwacht voor jullie, maar probeer er in ieder geval wel van te genieten.
    Heel veel liefs
    Willy

• 21 Mei 2013 - 22:02

Erik En Roos:

Zo zeg, deze keer een hele snelle reactie vanuit het Breeje Durp, omdat ik toevallig net achter de computer zat en jullie berichtje binnen zag komen.

Bijzonder dat ze het wildbreien ook ontdekt hebben in Bermuda, hier is het even een rage geweest, dat hebben jullie misschien niet meegemaakt,en volgens mij is het nu een beetje afgelopen. Wel lekker kleurrijk!!!

Nou ben benieuwd wat jullie allemaal te melden hebben onderweg naar de Azoren en natuurlijk vooral wat voor prachtige foto's jullie weer gemaakt hebben, want daar geniet ik elke keer weer enorm van.

Lots of greetings van Erik en Roos.

• 21 Mei 2013 - 22:12

Ria:

Even een klein berichtje we zijn flink aan het opruimen bij ma je willt niet weten wat er toch allemaal in het huisje is hopenlijk lukt het om volgende week woensdag te verhuizen jose en ciska doen het dan met de vlugo ik ben zelf met vivent nog in onderhandeling en ik heb morgen nog een gesprek ik vraag om uitstel om te beslissen Anja veel sterkte met je vader en jullie een heel goede overtocht gr ria

Bram en Anja

Hoi. Wij zijn Bram en Anja en gaan begin augustus 2010 met onze boot Tarpan voor 3 jaar op reis.Het is onze vierde grote Oceaan reis. De eerste reis, 25 jaar geleden, was een rondje Atlantic met een 8,5 m stalen knikspant. De tweede reis was rond de wereld van 1991 - 1995 met het huidige schip, die we zelf afgebouwd hebben. Een stalen Koopmans van 11 meter met een houten dek en kuip.De derde reis in 2007 was nog een rondje Atlantic in 8 maanden. De Tarpan is 11 meter lang, 3.4 m. breed en 2m. diep.

Actief sinds 06 Okt. 2006