Weerspiegelingen - Reisverslag uit Kingston, Canada van Bram en Anja Bruinse Walraven - WaarBenJij.nu Weerspiegelingen - Reisverslag uit Kingston, Canada van Bram en Anja Bruinse Walraven - WaarBenJij.nu

Weerspiegelingen

Door: Anja en Bram

Blijf op de hoogte en volg Bram en Anja

26 Juli 2011 | Canada, Kingston



Hallo allemaal, Kingston, 26-7-2011

Dit keer een kort verhaaltje en veel foto’s van weerspiegelingen in het Amerikaanse water, waar ik een hoop plezier aan beleefd heb.
Groetjes B en A
P.s alles gaat goed met ons, volgende keer meer.

  • 26 Juli 2011 - 14:54

    Casper:

    Hoi Bram en Anja, Prachtig die foto's! Jullie hebben het prima naar je zin. Mijn boot is vorige maand het water in gegaan. Nog veel te doen. Ga in november met Paul en Moniek mee met hun Full Circle. Van Canarias naar Cabo Verde. Vandaaruit vlieg ik dan weer terug naar Nederland. Net als vorig jaar met Hennie, alleen was ik toen in Portugal gestart.
    Groet Casper en goede reis

  • 26 Juli 2011 - 15:38

    Karisa En Sacha:

    Hallo Bram en Anja, Ontzettend mooi! De weerspiegeling laat veel zien van details en meer.
    Hartelijk bedankt weer om die mooie plekjes met ons te delen. Ik schrijf volgende week weer want we hebben ook een kunsttentoonstelling die volgende week begint hier in Chico, Ca. Hartelijke Groeten en veel plezier van Karisa en Sacha

  • 26 Juli 2011 - 16:08

    Willy:

    Hai scheetjes
    Het ziet er allemaal weer geweldig uit :) Ik kan niet wachten om het met eigen ogen te zien en te ervaren. Heb er weer heel veel zin in. Ben benieuwd of het weer zo'n familiegevoel geeft als op de Kaap Verden. Ik wacht maar af.
    Heel veel liefs en tot gauw. Willy

  • 27 Juli 2011 - 07:11

    Roos De Graaff:

    Hoi B en A (nog twee weken en dan mag ik weer met het epilepsiekamp mee en zie ik de jongen die zo gek op B en A is weer, leuk, leuk, leuk), nou de vele PRACHTIGE foto's maken het korte stukje meer dan goed.
    Alleen heb ik soms het idee dat ik echt bedot wordt en dat er een aantal foto's echt ondersteboven staan. Zoniet, dan ben ik reuze benieuwd hoe ze gemaakt zijn, want zelf heb ik er ook een aantal in Schotland gemaakt, maar daarvan is de onderkant soms ietsjes onscherper door de soms minimale beweging van het water en bij die van jullie is het soms juist de bovenkant.
    Nou jullie hebben me weer lekker even wakker geschud maar vooral laten genieten op de vroege morgen.
    Zo en dan moet ik nu aan de poets, soms kom ik er echt niet meer onderuit en als het dan een beetje saai weer is dan is het ook minder erg.

    Liefs en tot de volgende keer.
    Roos.

  • 05 Augustus 2011 - 07:11

    Helga & René:

    Hai B&A,

    Grappig gedaan met al die foto's op zijn kop 'weerspiegelingen"

    Gr H

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bram en Anja

Hoi. Wij zijn Bram en Anja en gaan begin augustus 2010 met onze boot Tarpan voor 3 jaar op reis.Het is onze vierde grote Oceaan reis. De eerste reis, 25 jaar geleden, was een rondje Atlantic met een 8,5 m stalen knikspant. De tweede reis was rond de wereld van 1991 - 1995 met het huidige schip, die we zelf afgebouwd hebben. Een stalen Koopmans van 11 meter met een houten dek en kuip.De derde reis in 2007 was nog een rondje Atlantic in 8 maanden. De Tarpan is 11 meter lang, 3.4 m. breed en 2m. diep.

Actief sinds 06 Okt. 2006
Verslag gelezen: 446
Totaal aantal bezoekers 436299

Voorgaande reizen:

03 Augustus 2010 - 30 November -0001

Voor 3 jaar op reis

Landen bezocht: