uitnodiging borrel 13 juli 2013 - Reisverslag uit Cherbourg-Octeville, Frankrijk van Bram en Anja Bruinse Walraven - WaarBenJij.nu uitnodiging borrel 13 juli 2013 - Reisverslag uit Cherbourg-Octeville, Frankrijk van Bram en Anja Bruinse Walraven - WaarBenJij.nu

uitnodiging borrel 13 juli 2013

Blijf op de hoogte en volg Bram en Anja

29 Juni 2013 | Frankrijk, Cherbourg-Octeville

Bijna thuis

We willen graag vrienden, familie en trouwe lezers van de website uitnodigen voor een borrel op zaterdag 13 juli van 14.00 tot 17.00 in het zelfde gebouw als het afscheidsfeest drie jaar geleden.
Dit is het clubgebouw van Zeilvereniging Haringvliet ‘de Bonte Os
In de Heliushaven te Hellevoetsluis’.
Er zijn drie verenigingen daar en Haringvliet is de achterste. Kijk uit voor de verkeersdrempels, deze zijn gemeen hoog. Er is genoeg parkeerplek.
We begrijpen dat het een beetje kort dag is voor de meesten en sommigen op vakantie zullen zijn. Mensen die niet kunnen zullen we hopelijk later weer ontmoeten.
Tot gauw B en A

• 29 Juni 2013 - 13:55

Marijke:

Ik kom!! Leuk.

• 29 Juni 2013 - 17:06

Rapy:

Jammer, dat is voor ons nog een beetje te vroeg, maar we vieren die dag de verjaardag van Henk dus hebben we ons eigen feestje.
    We spreken van de winter een keer af.
    Veel plezier op jullie borrel en vooral met alle mensen die jullie zo lang niet gezien hebben!

Groetjes Henk en Barbara

• 29 Juni 2013 - 19:46

Willy:

Heel leuk, maar ik hoop wel dat ik jullie wat eerder al zie. :-D
    Liefs Willy

• 29 Juni 2013 - 21:57

Hans En Anneke:

Zet de borrel maar koud: we komen eraan!
    Liefs
    Anneke en Hans

• 29 Juni 2013 - 22:25

Wilma:

Ook wij zijn van de party en komen er eraan.
    Heel leuk nog net voor de zomervakantie.

Groetjes Willem en Wilma

• 30 Juni 2013 - 14:44

SHISHCO Koopmans SY:

Beste (Ex) Vertrekker,

We zijn/komen dit jaar weer terug in Nederland. Thuis zijn is heel tweeslachtig. We zijn blij onze dierbaren weer om ons heen te hebben maar wat missen we de warmte, de vrijheid, de zee en nog zo ontelbaar veel mooie dingen van onze reis.

Om zo’n reis wat prettiger af te ronden leek het ons leuk om de Ex Vertrekkers nog eens bij elkaar te krijgen. Een soort reunie in oktober of november, ergens in het midden van het land. Dan kunnen we onze reis nog eens herbeleven en oude contacten weer opfrissen.

Als programma idee( naar keuze bij te wonen );
    ’s Morgens - Bijpraten bij de koffie
    ’s Middag - Lezing van een inspirerende zeiler o.i.d.
    ’s Avonds – Napraten bij diner en/of borrel

Als dit je wat lijkt stuur dan z.s.m., onverplicht, je e-mail-adres naar shishco@live.nl
    omdat de weblogs e.d. in de komende tijd van internet zullen verdwijnen en we jullie dan niet meer terug zullen kunnen vinden.

We houden je op de hoogte van de vorderingen en hopen op een grote opkomst.

S T U U R - J E - M A I L A D R E S - naar shishco@live.nl

Zeilgroet
    Frans & Janny
    SHISHCO
    06-51-501059

• 30 Juni 2013 - 19:50

Cobi En Klaas:

Hallo zeerotten,

Fijn dat de reis zo voorspoedig is verlopen en dat jullie weer in de buurt zijn. Wij kijken uit naar jullie komst. Hopelijk kunnen jullie weer wennen aan het hectische leven hier in het lage land. Wij komen jullie graag begroeten in Hellevoetsluis. Tot dan en behouden vaart die laatste mijlen!

Groet Klaas & Co.

• 30 Juni 2013 - 21:58

Jurgen En Anouschka:

LEUK! We komen wel even naar boven.
    Als we ergens mee kunnen helpen, dan horen we het wel. We kunnen eventueel weer onze koelkast voor jullie vullen met bier of wat anders. Laat maar weten.
    Gek idee dat jullie volgende keer gewoon al aan de steiger kunnen liggen.

• 01 Juli 2013 - 19:19

Ad En Marianne Van Emmerik:

Hallo Bram en Anja,

Wij komen NIET! Ha, niet omdat we het niet leuk zouden vinden, maar we liggen nog steeds in Bonaire en dat is een eind weg. Helaas krijgen we weer alle mailtjes terug, we snappen er niets van! Wensen jullie veel geluk en gezondheid toe. Groetjes van de Betty Boop

• 06 Juli 2013 - 01:32

Jan & Joanneke Witte Raaf:

Jongens gefeliciteerd met de veilige terugkomst in Nederland. We kunnen het helaas net niet halen maar die borrel houden we te goed tot het eind van het jaar als we in Nederland zijn.
    Maak er een fijn feest van.
    Groetjes Jan & Joanneke

• 08 Juli 2013 - 21:57

Gekko Peter En Monique:

Welkom thuis,helaas zijn wij er niet bij en missen we een heel gezelig feestje,maar graag zien we jullie later!

• 09 Juli 2013 - 21:40

Nico En Elyn:

Hola amigo's,

We weten nog niet zeker of het gaat lukken maar het lijkt ons heel leuk en gaan ons uiterste doen!!

Groeten,

Nico & Elyn

• 10 Juli 2013 - 20:32

Cobi:

Hoi Bram en Anja,

Wij willen ons afmelden voor zaterdag, maar hopen jullie misschien nog wel te ontmoeten in Oostende. Wij liggen daar met de Brick en blijven er nog liggen tot eind deze week.
    Drinken we daar een glas op jullie terugkomst?
    Wij kijken naar jullie uit.

Hartelijke groet Klaas en Co en succes de laatste mijlen met de harde tegenwind.

• 11 Juli 2013 - 01:05

Henk Van Dijk:

hallo , woon zelf al 30 jaar op mallorca , vroeger had ik een friendship en heb zeer veel singlehanded gezeild vanuit hellevoetsluis , naar de reis van jullie gelezen te hebben , feliciteerik jullie van harte , helaas kan ik niet naar nederland komen . groetjes

• 13 Juli 2013 - 22:20

Dick Windhoud:

WELKOM THUIS...........................................BRAM en ANJA.
    Ik heb genoten van jullie reis verslagen zo,n tijd lang , was echt top helaas kon/kan ik er vandaag niet bij zijn...........maar WELKOM THUIS in HOLLAND.
    ,,Sollicitatie,, ..................voor de volgende ,,reis,, solliciteer ik naar ,,FOKKE MAAT,,?!?!?!?!?
    Groet Dick. Bedankt ook voor alle mooie foto,s.